Whatsapp Facebook LinkedIn Instagram RSS feed

John Deere in top 100 van merkadviesbureau Interbrand

NIEUWS
Facebook Linkedin Whatsapp
donderdag 23 oktober 2014
41 sec


De top 100 wereldwijde merken voor 2014, die is samengesteld door merkadviesbureau Interbrand, waardeert het merk John Deere op 5,124 miljard dollar. Dat is vijf procent meer dan vorig jaar. Hiermee staat John Deere op nummer 79.

'De duurzaamheid van John Deere kan worden toegeschreven aan het vermogen zich aan te passen aan de veranderende tijden, terwijl er wordt vastgehouden aan de kernwaarden', zegt Interbrand. 'John Deere wordt gedreven door een sterk gevoel van duidelijkheid en wil zijn relevantie in de toekomst veilig stellen door producten en diensten te leveren die helpen bij het voldoen aan de groeiende vraag naar voedsel, brandstof, onderdak en infrastructuur', aldus het adviesbureau.

De methode die Interbrand gebruikt voor zijn lijst is gecertificeerd door de Internationale Organisatie voor Standaardisatie (ISO). Het adviesbureau zegt dat ze de vele manieren waarop een organisatie profiteert van een merk analyseert, van het voldoen aan klantverwachtingen tot het verbeteren van de economische waarde. Om de werkelijke waarde van een merk te beoordelen, worden de volgende belangrijke prestatie-indicatoren gebruikt: financiële prestaties van de producten en diensten van het merk, de rol die het merk speelt bij het beïnvloeden van de keuze van de klant en de positieve invloed van het merk op prijsrealisatie.



LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.
AGENDA
De Groene Sector Vakbeurs 2026
dinsdag 13 januari 2026
t/m donderdag 15 januari 2026
Missiegedreven vakmanschap tijdens Buiter Beton Hoveniersdag 2026
donderdag 29 januari 2026
t/m donderdag 29 januari 2026
Leve de Tuin Festival in Den Bosch
vrijdag 27 februari 2026
t/m zondag 1 maart 2026

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
Webshop
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
School abonnement
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Groenversneller
Cursussen
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER