John Deere in top 100 van merkadviesbureau Interbrand |
|
|
|
|
| donderdag 23 oktober 2014 |
 |
| 41 sec |
De top 100 wereldwijde merken voor 2014, die is samengesteld door merkadviesbureau Interbrand, waardeert het merk John Deere op 5,124 miljard dollar. Dat is vijf procent meer dan vorig jaar. Hiermee staat John Deere op nummer 79.
'De duurzaamheid van John Deere kan worden toegeschreven aan het vermogen zich aan te passen aan de veranderende tijden, terwijl er wordt vastgehouden aan de kernwaarden', zegt Interbrand. 'John Deere wordt gedreven door een sterk gevoel van duidelijkheid en wil zijn relevantie in de toekomst veilig stellen door producten en diensten te leveren die helpen bij het voldoen aan de groeiende vraag naar voedsel, brandstof, onderdak en infrastructuur', aldus het adviesbureau.
De methode die Interbrand gebruikt voor zijn lijst is gecertificeerd door de Internationale Organisatie voor Standaardisatie (ISO). Het adviesbureau zegt dat ze de vele manieren waarop een organisatie profiteert van een merk analyseert, van het voldoen aan klantverwachtingen tot het verbeteren van de economische waarde. Om de werkelijke waarde van een merk te beoordelen, worden de volgende belangrijke prestatie-indicatoren gebruikt: financiële prestaties van de producten en diensten van het merk, de rol die het merk speelt bij het beïnvloeden van de keuze van de klant en de positieve invloed van het merk op prijsrealisatie.
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|