Het regent klachten bij online plantenwinkel Bakker.com |
|
|
|
|
 |
| 47 sec |
Sinds de overname van het failliete Bakker.com door Franse bedrijf Willemse France regent het klachten bij de online plantenleverancier. Inmiddels scoort het bedrijf bij zo'n 17% van de online reviews via Trustpilot slechts één ster.
De oorzaak van de klachten is uiteenlopend. Vele consumenten hekelen de kwaliteit van de geleverde planten, maar er zijn ook talloze klachten over uitblijvende leveringen en de uiterst slechte communicatie van het bedrijf. Meermaals is te lezen in reviews dat de kwaliteit van Bakker sterk is achteruitgegaan sinds de overname. Sommige consumenten zijn zo boos dat ze zelfs aangifte hebben gedaan bij de Politie vanwege oplichting en melding maken bij Radar.
Ook positief nieuws
Toch is het niet alleen maar kommer en kwel, er zijn nog steeds goede reviews waarin de online plantenhandel vijf sterren ontvangt. Als redactie krijgen wij geen contact met het bedrijf voor een reactie. Met een standaard mailtje wordt ons gewezen op de drukke tijden waarin ze zitten en gevraagd om geduld.
Geschiedenis
Online plantenleverancier Bakker.com ging in mei 2022 (opnieuw) failliet. Eerder kende het postorderbedrijf in 2018 een faillissement. Hierop maakte het een doorstart als e-commerce bedrijf, wat enkele jaren goed heeft gedraaid. Zeker gezien de piek in (online) uitgaven richting de tuin. Het volledig opheven van de coronamaatregelen vorig jaar leidde tot het tweede faillissement. Door de Franse overname groeit de online tuinspecialist uit tot een van de grootste online plantenverkopers van Europa.
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
|
 |
|
Eddy vleurinck
Monday 8 April 2024 |
|
Ik heb een bestelling + betaling gedaan en niks meer vernomen van mijn bestelling ?????? Wat is er aan de hand met Bakker
|
|
|
|