Suite MKB is eerste bedrijfssoftware voor hoveniers met klantenportaal |
|
|
|
|
| Linde Kruese,
donderdag 6 februari 2020 |
 |
| 42 sec |
Klanten kunnen, voornamelijk in de particuliere sector, veel van een hovenier vragen. Sommige hoveniers hebben een natuurtalent in het onderhouden van klantencontact en zijn bereid daar veel tijd en energie in te steken. Bij anderen is dat niet zo vanzelfsprekend. Voor hen zou een klantenportaal, zoals het portaal dat ingebouwd is in de software van Become-IT, een goede aanvulling kunnen zijn.
| Het klantenportaal van Suite MKB |
In een eerder bericht vertelde eigenaar van Become-IT Leo Kodde al dat voor de software Suite MKB moderne technieken worden gebruikt, waar het klantenportaal een voorbeeld van is. Wat zijn de mogelijkheden van een klantenportaal? Het is een plek waar klanten hun eigen gegevens kunnen bekijken en aanpassen. Zo kan een klant akkoord geven op een offerte of een factuur betalen. Wanneer er een nieuw document klaarstaat in het klantenportaal, wordt de klant via een e-mail op de hoogte gebracht.
Alle informatie voor handen
Alle documenten in het portaal staan gestructureerd. Zo kan er gezocht worden op factuurnummer of vanuit de factuur teruggeklikt worden naar de onderliggende verkooporder. De informatie is digitaal vastgelegd en daardoor makkelijk doorzoekbaar. Een transparante manier om met de klant te communiceren dus. Iedere klant krijgt een unieke login code waardoor de informatie alleen door de juiste mensen ingezien kan worden.
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|