Stihl opent museum in 2023 |
|
|
|
|
 |
| 41 sec |
Museum schenkt ook aandacht aan bossen
Stihl werkt momenteel aan de modernisering en uitbreiding van het hoofdkantoor in het Duitse Waiblingen. Het vlaggenschip van het toekomstige complex is Stihl Brand World.
| Een artistieke impressie van het nieuwe hoofdkantoor van Stihl. (Illustratie: Stihl) |
De opening van dit bedrijfsmuseum staat gepland voor 2023. Stihl richt drie verdiepingen in om het merk voor te stellen en de bezoekers een kennisplatform over bossen en wouden aan te bieden.
Het merk Stihl heeft een grote schare fans over de hele wereld. In de hoofdzetel van het bedrijf in Waiblingen wordt de nieuwe Stihl Brand World gebouwd om het merk nog beter te profileren. Het museum presenteert verschillende thema's aan de bezoekers, verspreid over drie verdiepingen met een tentoonstellingsruimte van 1.500 vierkante meter en een totale oppervlakte van 5.000 vierkante meter.
Natuur
Uiteraard wordt de bedrijfsgeschiedenis belicht en wordt een blik op de technologie van de toekomst geworpen. De focus ligt niet alleen op het bedrijf en zijn producten, maar ook op een thema dat al sinds de oprichting van Stihl verbonden is met het merk: een fascinatie voor de natuur, in het bijzonder voor bossen en wouden. Gezien het grote belang van dit thema wijdt het museum er een hele verdieping aan.
Er komen ook een speciale ruimte over de houthakkerssport, een café en een shop met fanartikelen.
| LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
| Er zijn nog geen reacties. |
|